Úspěch Ústavu leteckého zdravotnictví

Na základě nezávislého auditu kvality a bezpečnosti poskytované péče vydala Spojená akreditační komise o.p.s. „akreditační certifikát“ Ústavu leteckého zdravotnictví Praha. ÚLZ je tak jedním z prvních nelůžkových zařízení v České republice, které se může touto akreditací pyšnit. „Za úspěchem jsou dva roky práce našich zaměstnanců, je to ocenění vysoké úrovně naší péče i vysoké úrovně vojenského a leteckého zdravotnictví“ uvedl ředitel ústavu MUDr. Petr Chmátal.

Akreditační šetření vychází ze zákona č. 372 o zdravotních službách a jejich poskytování. Zdravotnické zařízení má za povinnost vyhodnocovat a kontrolovat jím poskytované služby.  Nejvyšší formou kontroly je nezávislý audit prováděný kontrolorem s oprávněním Ministerstva zdravotnictví. Kontrola probíhá podle národních standardů a v příznivém případě končí vydáním akreditačního certifikátu.

Akreditační audit Ústavu proběhl v polovině listopadu a po projednání výsledků byl Ústav akreditován na nejdelší možnou lhůtu, tj. na 3 roky, do listopadu 2022. Pro pacienty akreditace znamená jistotu, že Ústav pracuje v souladu se všemi zákonnými i odbornými parametry, splňuje personální, materiální, technické normy a řádně se věnuje zdravotnické péči. 

akreditace 2019

E-mailová adresa  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. je určena pro příjem elektronických podání úředního charakteru.

Telefon 973 212 490
Fax 224 311 934
E-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Adresa ID datové schránky ufhgx89

Provozní doba podatelny ÚLZ:
Pondělí až čtvrtek od 08:00 hod. do 12:30 hod. a od 13:00 hod. do 14:00 hod.
Pátek od 08:00 hod. do 12:30 hod. 
  
Příjem písemností
Elektronická podatelna Ústavu leteckého zdravotnictví Praha (dále jen ÚLZ) je určena pro příjem elektronických podání úředního charakteru prostřednictvím emailové adresy nebo datové schránky.
 
Příjem písemností probíhá 24 hod. denně. U každé písemnosti je zaznamenám čas a datum, kdy byla písemnost přijata.
U e-mailového podání okamžitě obdržíte potvrzení o přijetí.
 
Při elektronickém podání je nutné vždy vyplnit předmět dokumentu. Zaslání elektronického podání (e-mail, datová zpráva) se týká pouze jedné věci uvedené v předmětu elektronického podání.
 
V případě, že zpráva nebude z technických důvodů čitelná (např. porušený soubor, nepovolený formát zprávy, zpráva infikována virem, a podobně), bude nepřijetí sděleno odesílateli zasláním zprávy.
 
Přijatá elektronická podání jsou předána do elektronického systému spisové služby ÚLZ k dalšímu zpracování.
 
Podatelna přijímá písemnosti ve formátech:
 
Přípona souboru Popis přípony souboru
pdf Portable Document Format
doc MS Word Document
docx MS Word Document
rtf Textový standard RTF
txt Prostý text (CP 852,1250)
xls MS Excel
xlsx MS Excel
jpg Joint Photographic
jpeg Joint Photographic
fo 602XML Filler dokument
zfo 602XML Filler dokument
 
 
Příjem v ostatních formátech je omezen technickými možnostmi podatelny. Celková velikost příchozí zprávy zaslané pomocí e-mailu nebo datové schránky je omezena na 10 MB.
 
Elektronická podatelna není určena pro objednávání pacientů, reklamní a nabídkové činnosti firem a jednotlivců.
FaLang translation system by Faboba

Appointments

NOTE! This site uses cookies and similar technologies. Learn more I understand

Main contacts

Reception

telephone: +420 973 21 24 55
Fax: +420 224 31 19 34
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.